Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tacos o Fotboll

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår så kom jag hem vid typ 10 ö 10 på kvällen så då var det liksom inte läge att blogga så därför kommer det ett inlägg om igår idag.
 
Igår efter skolan så gick jag o 11 andra hem till CW o hängde där ett tag, vi satt mest i hennes källare o typ snckade o så men efter ett tag var hon tvungen att hämta sin lillasyster så då fick vi andra gå hem. Fast det var inte riktigt vad vi gjorde, utan vi gick till Margaretaperken som ligger ganska nära CW:s hus o typ stormade båten, sandlådan o den lilla röda gunghästen. Vi skulle typ se hur många som kunde stå/sitta på den samtidigt som den gungade o jag tror att vi var typ åtta st eller ngt o ni som har varit i Maggan(Margaretaparken) vet att den INTE är stor!!! Så jag tycker att vi var ganska duktiga! :)
Sen vid kvart ö 5 eller ngt så gick alla hem till sig o typ hade fredagsmys med familjen, eller det var iaf vad jag gjorde...
 
Lite senare på kvällen när jag stod o bakade scones(jag gjorde bara degen igår kväll o gräddade de idag så att vi fick nygräddade scones till frukost! Rekomenderas varmt o receptet finns under kategorin "Recept!<3" ) men då kom J o B förbi o undrade om jag skulle med till IP där några tjejer i vår klass skulle spela match o det ville jag så att jag typ gjorde klart degen jättesnabbt o ställde in den i kylen o stack sen ner till IP. O väl där så var redan T o killarna Hj, Jo, MdlR, M o A(en kille i paralellklassen) o även F (en tjej i från tjejerna i min klass fotbollslag) så vi typ körde lite fotboll på löparbanorna med de o det var superkul även fast jag inte riktigt är någon stjärna på fotboll... O vi hann typ se de sisita tio minutrarna på matchen som slutade 8-1 till EIK!!! :)
Sen gick jag o 4 st hem till B o typ åt chips skrattade o spelade in en väldigt weard film!!!!!!
Hoppas ni hade en toppen fredag ni me!
Puss o Kram!♥
Vi åt tacos till middag! MUMS!
EIK!!!
 J blåste en tuggummibubbla! ^_^
  



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design