Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

DAN EFTER DOPPAREDAN!

Skrivet:    ·  Allmänt
Jaha då har julafton svischat förbi. Har fått massa presenter jag har fotat de och ska lägga upp det sen!!!
Idag åt vi engelsk julkalkon till middag, SUPER GOTT!!! Vi åt den m gräddsås o potatis, receptet hittar du här:

http://elampinen.blogspot.com/2010/01/engelsk-julkalkon.html

Tipsar starkt om den!!!

Imorrn ska vi åka till Svergies största badhus...GUSTAVSVIK!!!
Det verkar så jä%#a kul jag har lagt upp en video  här nedanför på en av rutschbanorna. Lovar att fota som en galning o lägga upp när jag kmr hem!!!!!!

Hare bäst Puzz o Kram! <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design