Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kommit hem...

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu kmr bara bilder från julen... :)
This is: Mormor o morfars hus(Där vi var)

   
Tomtesamling i trappen.Alla dessa är handgjorda av:?   Adventsstaken har morfar gjort HELT själv!

 Ljuset stöpte jag mormor o min lillebrorsa(9år) förra julen.          
 
Den här julbocken står på mormor o morfars trapp!

Min enda kusin Erland o min lillasyrra Märta står o tittar på granen. Ja, min kusin har tomtekläder på sig!

     
Förstår vrf de kollar på den. Titta så vacker! <3                               
(Det fanns mycket fler paket fast de låg inte under granen)
Här är min juloutfit: Klänning:Lindex   Tajts: H&M 

Farfar hade bakat jultårta. MUUMS!!!!   
  
Överst från v.Massa garn,Tofflor,Böcker,Pennor.                                                                                 Mellerst från v.Graffittinagellack,Depend nagellack,Tomteljushållare,Duschcream,Lipbalsam.
Nederst från v.Gleefilm säsong1,Origamipapper/bok,Örhängen.                                                              



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design