Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Beyonce

Skrivet:    ·  Musik
Här kmr ngra låtar med underbara Beyonce. Ngra av dessa låtar är nt så kända men jag älskar dom!!! 
Och om ni har ngn artist ni vill tipsa om skriv det så fixar jag det!


En balndning mellan en ballad och en danslåt liksom haha...

Superfin ballad!!!!!!

 
Cool låt, en av mina favoriter med henne... ^_^

Kort om Beyonce:
Beyoncé Giselle Knowles, född 4 september 1981 i Houston, Texas, mer känd under artistnamnet Beyoncé, är en amerikansk artist verksam inom musik, dans, film och mode. Sedan 4 april 2008 är Beyoncé gift med hip hop-artisten Jay-Z. Makarna bor i London och Miami. På 2011 års MTV Video Music Awards uppträdde Beyoncé med en singel från det senaste albumet 4. Efter numret tillkännagav hon att hon väntade barn med maken Jay-Z. Och den 7 januari 2012 föddes dottern Blue Ivy Carter i New York.
Detta är Beyonces och Jay-C:s söta lilla dotter.
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design