Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Eminem

Skrivet:    ·  Musik
En av de bästa rapparna som finns enligt mig, här är mina favvisar med honom:

Så himla sorlig och fin låt!


 En bra pepp, och litet plus i kanten det är han som sjunger hela tiden.

Han och Rihannas låt är fortfarande lika bra. ^_^

Kort om Eminem:
Marshall Bruce Mathers III, född 17 oktober 1972, mer känd som Eminem och kallas även för Slim Shady, är en amerikansk hiphopartist, låtskrivare, skådespelare och musikproducent. Han var den artist som sålde flest musikalbum i USA under 00-talet, 32,2 miljoner ex. Eminem är även den försäljningsmässigt störste rapparen under de senaste 15 åren, då han har sålt 80 miljoner skivor sedan 1995.
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design