Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Glass!

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår(lördag) så blev det nt alls ngn tältresning pga av vädret. Snön lång tung över hela stockholm vilket ledde till att det blev grymt blött! Ida kom över igår o så gjorde vi hemmagjord glass. Receptet lägger jag upp lite senare...
Senare på kvällen kom även Åsa(idas mamma) o Alva(idas lillasyrra) deras pappa var sjuk så han stannade hemma. Vi hade jättekul tsm o på kvällen började vi kolla på en film som hette "Jonh Tucker must die" o den var jättebra men pappa lät mig nt kolla klart på den...
Hoppas att jag ska kunna kolla på den idag för vi har Viaplay på datan o där finns det massa filmer. HOPPAS DEN FINNS DÄR!!!!

Idag blir det tältresning o övning med enskedespelen.
Tjao! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design