Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jordgubbstårta

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag åt jag årets första jordgubbstårta. Åh vad det är gott asså!!! Grädde, jordgubbar o äpplemos fann man i denna härlighet. Fast det är såklart nt det ända jag har gjort, jag har även lastat vedklabbar i en skottkärra o sedan slängt in de i en lucka i ner till källaren som vi sedan ska använda till att elda i pannan. Sen har jag såklart jobbat lite med tidningen o gjort ganska stora fram steg... :D

Hoppas ni haft en jättebra dag!!!
♡Felicia♡
Skrivet: 2012-04-15,  kl. 09:34:25

Åh, det låter jättegott! Du skriver ganska mycket om din tidning. Skulle inte du kunna visa en bild på den.

Tack på förhand!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design