Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

New Clothes- Again

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag har jag o mamma varit o shoppat kläder, och nu har jag varit inne på HOLLISTER!!! Det var lite som ett discotek, men det var snygg inrednig. Vi var även på Åhléns då jag har ett presentkort där ifrån. Kläderna jag köpte kmr här:
Denna sköna tröja.(den är snyggare på)
Denna tröja från Hollister.

Efter shoppingen så hamnade vi på två barstolar med en varsin Youghurt glass i handen.
Längst till vänster står mammas med blåbärs-smak. I botten av sin har hon även yoghurt russin. Min smak var melon och jag har hasselnötter uppe på. Den var nästan godare än vanlig glass, tipsar starkt om den!!!
Var o övade lite med enskde spelen tidigare idag. O nu har jag även fixat ny bakgrund tack vare L:s blogg. Om ni inte ser den så "laggar" era datorer lite. Det kan ta ett tag innan ni ser den. Och om ni gör det, Vad tycker ni?

Ha en toppen dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design