Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Övning i tältet

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag repade vi i tältet uppe i parken där själva enskedespelen ska vara. Det var jättkul, men kallt. Och det är stor skillnad mot förra spelet. Alltså hur sittplatserna står och hur scenen är, men det blir nog bra. Vi fick dessutom reda på att på valborg ska vi bli sminkade som otäckingar(vi ska spela det i pjäsen) och gå ner till mejbrasan och dela ut flygblad. Men jag tänker inte se ut som en uppstoppad korv och gå ner till majbrasan där typ alla från hela klassen är!!!

På eftermiddagen fick jag, S och CN gå in till hemkunskapen(det är uppdelat i två grupper min grupp hade hemkunskap på höst-terminen) och duka och sen sitta och äta med de. Jag och CN gjorde även gucamole och Siri skar lite grönsaker för de gjorde tacos, med egna bröd. Det vi fick smaka var jättegott!!! Vi satt vi tjejbordet såklart och så satt killarna vi ett annat bord, det brukar inte vara så egntligen sitter man två killar o två tjejer vid varje bord men Susanne(hemkunskapsläraren) gjorde ett undantag. Det var jättekul och jag vill värkligen tacka alla sköna tjejer i min klass som var med där. Ni är bäst!!!(Ni som inte var med är asgrymma ni oxå) Jag älskar att gå till skolan för att jag vet vilka snälla kompisar jag kommer få träffa. Visst blir det småbåk ibland men det gör inget! 

5B NI ÄGER!!!! 

Puss o Kram!♥ 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design