Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Pictures from my easter

Skrivet:    ·  Allmänt
Här kmr en liten samlingt bilder från påsken:
Här är min påsklunch. Potatis, Köttbullar, Prinskorv, Oliver, Ägg, Fårfiol, Sallad. Fårfiol är en sårts köttbit av ett får.

En härlig vårbukett blåsippor. Dessa blommor är fridlysta men mormor o morfar har typ 700st bakom sitt hus så det är därifrån de kmr.

Här är mina tidningar som jag jobbar med så mkt. Nu har jag även gjort en till. Den heter "Famlily Life"

Här kmr bilder från bowlingen.
Brorsan o mormor. (Framför mormor står Märta men man ser bara hennes ben)
Medans vi bowlade så stod min slush nära till hands... Smakerna uppifrån: Jordgubb, Cola o ngn blå-men-väldigt-god-smak.

Jag har haft en jättebra påsk o jag hoppas ni haft det med!
Puss o Kram!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design