Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

TEST!!!

Skrivet:    ·  Tester
Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
- Hur många kuddar har du i sängen?
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?

Jag har på mig pyjamas, helst tvådelad (byxor o tröja)
Jag sover helst på vänster sida, alltså ut mot mitt rum.
Jag har två kuddar i sängen.
Jag kommer oftast ihåg vad jag drömmer. Funderar på att skriva ner alla drömmar i en bok.
Ja, jag har drömt sann-drömmar. Som t.ex. jag drömde att jag åkte segelbår förbi ett gult hus. Några månader senare åkte jag förbi exakt det huset, fast rött.

Detta test är taget ifrån denna sida http://www.snyggareblogg.se/tester.html 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design