Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The WINNER! :D

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi har nyligen avslutat vårt parti Yatzy. Gissa tre gånger vem som vann... JAG!!! Ställningen för övrigt blev:

1. Jag 296p
2. Märta & Morfar (de var tsm men det var bara Märta som slog) 235p
3. Mormor 234p
4. Malte 172p

Är faktiskt ganska nöjd med min placering...
För övrigt har det nt hänt så mkt idag. Imorrn åker vi hem för då ska vi resa tältet till Enskede Spelet o Märta ska på kalas till sin kompis Maj, så vi åker direkt efter frukost. Jag har haft ett toppen sportlov. Hoppas ni haft det med!

Puss o Kram!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design