Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Todde o Lollo

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag följde Todde o Lollo med hem till mig, vi satt typ bara o pratade(låter det som att vi hade tråkigt? Det hade vi värkligen inte!!!:D) Till middag blev det ett ägg. Ja ni vet ett ägg, ett helt vanligt ägg. För vi hade gjort pannkakstårta m Rysse på mellis så jag var typ jättemätt. Receptet hittar ni ovanför...
Kom precis på att jag glömde att gå upp till skolsyster o lägga om knät. Varför glömmer man alltid viktiga saker. Du kan gå runt i en hel dag o tänka "glöm inte det här, glöm inte det här!!!" O vad gör du? Jo glömmer det.
Aja det är nt hela världen, hoppas ni haft en toppen dag.

Status: Arg på två själviska åsnor...


Kramisar från mig!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design