Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Knappkakor

Skrivet:    ·  Recept
Det var ett bra tag sen min kompis bad om receptet på knappkakor så nu lägger jag upp det. Jag hoppas att du fortfarande vill ha det! <3
 Det är Söta Mumsiga och Helt Underbara. Här kommer recept på knappkakor:
 
Ingredienser:
2½hg smör el. margarin
1dl florsocker
6dl mjöl
½tsk vaniljsocker
1 stor påse non-stop(men man behöver inte hela)
 
Recept:
Sätt på ugnen på 175c*
Rör smör och socker vitt. (Om smöret precis kommit ut ur kylen kör det en liten stund i mikron, det blir enklare då)
Blanda sedan i mjöl och vaniljsocker lite i taget. Tillsätt det grovhackade non-stoppen och tryck ut smeten i små klickar på ett bakplåts papper. Grädda sedan i ugnen i 12-15 minuter.
Lycka till!
Såhär blev våra. ^_^
 
 
♡hej!♡
Skrivet: 2012-08-12,  kl. 13:06:34

Tack för receptet. Jag ska baka de nu.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design