Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Målaren Servitrisen o jag

Skrivet:    ·  Allmänt
I tisdags åkte jag till mormor o morfar, där jag är nu. Skolan börjar inte förens 22augusti och mamma o pappa började att jobba nu i veckan så det är ju nt så kul att vara hemma själv hela dagarna så då åkte jag hit. Och jag har haft fullt upp hela dagarna så jag har inte hunnit skriva ngra inlägg. I tisdags när jag kom alltså så fick jag testa på att jobba som målare för mormor o morfar har fått en gammal gungställning av morfars syster som nu vi ska få andvända. Så den målade jag grön, den blev jättefin!!! Sen i onsdags så målade jag på de en gång till så att det värkligen skulle täcka ordentligt och sen började vi laga mat för igår(torsdag) så var mammas jobb här o hade kanferens hela dagen, så vi lagade mat och dukade och pysslade en massa men det var kul! Så det var då jag fick ställa upp och jobba som servitris. Det var jättekul och dessutom fick jag följa med bort till en fårbonde som heter Tomas som bor uppe i byn och titta på när han klippte får, det var en del av kanferensen så alla mammas jobbarkompisar fick oxå se det. Fåren såg ut som hundar efteråt, de var så söta!!!!♥
 
Nu ska jag o mormor åka iväg med stolarna vi hade på konferensen igår och morfar ska ut och tröska på åkern.
Puss o Kram!♥
Här sitter hela gänget på mormor o morfars trapp! ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design