Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Decorate the table

Skrivet:    ·  Allmänt
Om ni inte redan har dukat i ordning för nyårs festen, eller bara är sugen på att få se hur vi har dukat checka in här nedanför och skriv gärna en komentar! ^_^
Vi har lite silver tema kan man säga... ^_^
Med rosa/röda rosor på bordet blir det en fin brytning mot allt det ljusa!
Många funderar på hur de ska vika sina servetter för att det ska se snyggt ut, vi har bara stoppat ner servetterna i glasen, det blir faktiskt ganska pampigt iaf! :)
 
Om ni undrar hur min Nyårs outfit ser ut så får ni hålla er lite längre, jag måste nämligen måla färdigt naglarna innan men sen slänger jag upp en bild på både kläderna, naglarna och håret...
Puss o Kram!♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design