Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Filmskapande hos Siri

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag vet inte om ni hört talas om appen iMovie om du har det så förstår ni säkert vad vi gjorde, men om du inte har det så ska jag berätta lite snabbt här:
iMovie är en app som man kan ladda ner på appstore, och det går ut på att göra egna filmer/trailers och de är riktigt proffisgt och enkelt!!!
 
Och som jag skrev så var det precis det jag, Clara N och Siri gjorde hemma hos Siri. Det var jättekul och den blev faktiskt ganska bra!!! :) Om en liten stund kommer jag att ladda upp den här på bloggen men än så länge får ni fantisera lite själva. En liten speakpeak är att trailern heter Bortförd...
Puss o Kram!♥
Siri och Clara framför pepparkakorna som vi smakade lite på... (Fast vi åt mandarin oxå faktiskt!!!) ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design