Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

JULLOV NUDÅ!!! ^_^

Skrivet:    ·  Allmänt
Jeey idag fick vi jullov (som tyvärr bara är i typ två och en halv vecka...) så nu får vi äntligen ledigt från skolan. Okej nu lät det som att jag hatar skolan men det gör jag INTE, det är bara det att jag är så sjukt trött och bara vill ha ledigt liksom. Helgerna räcker inte till!
 
Men men, idag kollade vi typ på film och lekte soffan (om ni undrar vad det är för slags lek skriv en kommentar så berättar jag) och sen slutade vi kl. 13, fast då var inte skoldagen slut. Vi kom tillbaka till skolan halv fyra för då var det liksom den "riktiga" avslutningen. Och därimellan bakade jag, Siri, Lovisa och Åsa kärleksmums!
Puss o Kram!♥
Siri och Åsa framför k-mumsen. Vi bakade de till ett fika vi hade på den "riktiga avslutningen".
Alexander, Buster, Ronja, Åsa, Jossan, Tove och Tuva. :)
Hedda, Norma och Clara N. :)
Det var det här vi fikade på. Julmust, Hallongrottor (som Erik bakade), Havrekakor och Chokladbollar (som Masse bakade), Pepparkakor och våra kärleksmums! ^_^
♡Carro♡
Skrivet: 2012-12-21,  kl. 13:24:21

Du har en jättefin blogg!❤ Men du brukar ju blogga på kvällen och berätta vad du gjort under dan vilket e kul o läsa men kan du inte ibland typ blogga på morgonen/eftermiddagen eller under dagen lite spontana inlägg? Vore kul!

Svar: Om jag har möjlighet kan jag absolut göra det, men saken är den att jag inte kan blogga ifrån min mobil under dagen och jag brukar inte släpa med mig min dator till skolan. Men som jag skrev om jag har möjlighet, ABSOLUT!! :)Kramar från mig! <3 :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design