Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Julpynt

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår i skolan när vi kom på morgonen hade våran lärare julpyntat i klassrummet, så det var jättemysigt. Och dessutom har vi alla bestämt att ta med ljus som vi tänder på morgonen och då drar vi även lott om vem som ska få ett paket ifrån "vår julkalender". Det är jättekul men hittills har jag inte fått något paket så jag vet inte vad som är i tyvärr... ^_^
Vi har även julpyntat hemma nu, äntligen, så det står tomtar och stjärnor i hela huset!
Nu ska jag ladda upp en video på bloggen (ska börja videoblogga lite! :) så ni får se vad det blir...
Puss o Kram!♥
Min ljuslyckta ^_^
En julgran som jag och några andra tjejer i min klass har gjort. Det sitter en bild på alla i klassen i julgranskulorna...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design