Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lite julkänsla...

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag, efter att jag varit på Kulturama hela dagen och haft genrep iför imorrn då vi ska ha tre stora föreställningar, gick vi iväg till några bekanta som skulle ha typ glögg fest. Jag drack faktiskt inte en droppe glögg, vet inte riktigt var den var, men jag åt lite "julmat" och tittade på sällskapsresan. Nu har vi kommit hem och jag sitter och vilar upp mig lite inför imorrn.
Puss o Kram!♥
Buffén typ. Det är köttbullar, skinka och olika senaps sorter samt julbröd.
De hade gjort en jättegod saffrans-pannkaka, har tyvärr ingen bättre bild...
SKUMTOMTE!!!! ^_^
♡johanna♡
Skrivet: 2012-12-03,  kl. 06:53:37 Blogg:  http://johannaj.se

åh va massa gotta!:)

Svar: Ja det var det! :)Kramar f¨rån mig! <3 :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design