Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Min dans!

Skrivet:    ·  Videoinlägg

Jag har gått på dans under hösten och i helgen hade jag föreställningar där vi dansade den. Så nu får ni oxå se! :)

♡Anonym♡
Skrivet: 2012-12-05,  kl. 10:18:03

Kan du inte ha en frågestund på bloggen?

Svar: Absolut! Jag kan börja förbereda en. Ränka med att den kommer upp någon gång under de närmsta veckorna! :)
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-05,  kl. 10:18:18

Cool dans!

Svar: Tack Lovisa, vill gärna se er oxå!Kramar ifrån mig! <3 :)
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-05,  kl. 19:38:18

Ni sjöng väl typ också och dansade en till dans? Kan du inte lägga upp de också? ❤

Svar: Vi får se. Det är ganska tydliga annsikten där och jag vet inte ifall alla vill att deras annsikte ska synas. Håll tummarna! Kramar ifrån mig! <3 :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design