Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nyårsfin

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu har jag gjort mig färdig, eller ja nästan iaf. Mina naglar är bara vit målade och jag tror inte att jag hinner göra mer innan våra gäster kommer... Men men, jag klarar mig utan finmålade naglar :)
I kväll kommer vi, min kompis Hanna och hennes familj (de är 4st), mammas kompis och hennes barn (3st) och kanske två andra jag vet inte riktigt (om de kommer så kommer bara mamman och sonen men sonen hade feber igår så jag vet inte riktigt, pappan i familjen jobbar och äldsta sonen ska typ fira nyår med sina kompisar) fira nyår hemma hos oss.
Jag tror att det kommer bli jättekul och om jag har tid så fotar jag massa bilder! :)
Puss o Nyårs kram! ♥
Min outfit: Klänningen: H&M Tajtsen: Monki
Som ni ser har jag curlat mitt hår med locktongen jag fick i julklapp och blomman jag har i håret fick jag i födelsedags present av någon tjej i min klass (tror att det är ifrån H&M) sen har jag målat mig med mascara och lite läppglans. ^_^
♡Anonym♡
Skrivet: 2012-12-31,  kl. 17:03:29

Gott nytt år❤

Svar: Gott nytt år du med! <3 :)
Tilda

♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-31,  kl. 17:04:06

Det var jag som skrev gott nytt år. Glömde skriva in namn...❤

Svar: Haha ok. <3
Tilda

♡Mää♡
Skrivet: 2013-01-01,  kl. 02:19:59

du fick blomman av mig, Norma och Rebecka hehe
Men gott nytt år!

Svar: Ok tack!!! Har andvänt den typ 25ggr eller nåt...Kramar ifrån mig! :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design