Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Slutar om 3 dagar

Skrivet:    ·  Allmänt
Om tre dagar slutar skolan och vi får jullov! Var tog höstterminen vägen, det har gått så sjukt fort. Alltifrån klassresan till våra första betyg, och alla uppgifter vi gjort i skolan som jag tycker känns som att det bara var någon vecka sen trots att det var flera månader sen...
Oj, nu låter jag som värsta paranoida tanten, hehe.
Hursom helst måste jag stänga av nu för pappa tycker att jag suttit framför datan för länge!!!!
Puss o Snabbkram!♥
En bild på Clara N och Lovisa ifrån klassresan. ^_^
♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-17,  kl. 21:13:38

Haha fin bild ^_^ fett kuuuul vi hade på klassresan asså!

Svar: Ja värkligen! Minnen!!!Kramar från mig! :) <3
Tilda

♡Clara N♡
Skrivet: 2012-12-18,  kl. 18:21:00 Blogg:  http://clarizstariz.blogg.se

Hahaha minns när du tog den där bilden<3

Svar: Aa, jag med! I får hagen va? :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design