Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

SO-text och Julmarknad

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår på sista lektionen hade vi SO och där skriver jag, Rebecka och Siri en text tillsammans men när vi loggade in hade allt vi skrivigt försvunnigt. Så vi var tvugna att börja om, fast vi hann inte klart på den lektionen!
När skolan var slut gick jag och några adra hem till Clara W och åt lite peppisar, men sen beslutade jag och Siri oss för att gå hem till Rebecka och se till att texten blev klar. Så vi satt i ca. två timmar och skrev vår text och den blev jättebra! :)
 
Idag var det G:a Enskedes årliga julmarknad den är varje år och så fort någon nämner den tänker jag på mys. Det är vem som helst som får förboka en plats på marknaden där man får ställa upp sitt lilla stånd och sälja lite vad man vill. Det är mycket julgodis och hemgjorda sakker men det är annat oxå.
Julmarknaden håller på idag och imorrn så om ni inte har något att göra imorgon sätt er på T-banan och åk till Sandsborg! :)
Puss o Kram!♥
Nom nom! ^_^
Det var fullt med folk!
Hehe, jag och Ida... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design