Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Wallby Gård

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår skrev jag att vi skulle åka hem efter frukost, men det blev inte riktigt så... Utan vi ska åka hem efter lunch istället så nu på förmiddagen var jag, mamma, mormor, mormor och morfars kompis Eva (hon är en nära vän till vår familj, fast det är en lång historia...) och Evas svärdotter Jenny på ett ställe som heter Wallby Gård. Och det är den mysigaste och härligaste butiken som finns. Man känner sig så välkommen och speciell när man är där!
Eva som har startat butiken bjuder in en och hjälper en med kläder och säger vad hon tycker, så om ni någon gång är i närheten av Arboga ta med er stora plånboken och åk till Wallby Gård!!!
Puss o Kram!♥
Jag köpte två skjortor där och det här är en av de... ^_^
Och den andra såg ut såhär! ♥ ♥ ♥
Här är en halvbra bild ifrån butiken... :)
Såhär mysigt ser det ut på utsidan! :O :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design