Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

DISCO!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Japp igår var jag på disco i skolans matsal. Det var för femmorna i min skola och femmorna i vår "paralellskola".
Den andra skolan ligger en bit från våran och den skolan slutar liksom i sexan, så sjuan får man börja i en annan skola o då börjar de flesta i vår skola. Så därför tyckte 8d(som hade discot) att det vore kul om vi lärde känna lite folk där ifrån så att vi vet på ett ungefär vilka som kmr. Så här såg jag ut:
Skjorta: Samsø och Samsø  Linne: Indiska    Skärp: H&M    Halsband: JC

Håret var utsläppt och endast uppsatt med ett stort zebrarandigt hårspänne. Hade även vad säger man vågat det med vår locktong(blir liksom mer vågigt syns lite på bilden över)

Inträdet var 50:- och då fick man en HARIBO godispåse och sedan hur mycket läsk,chips,ostbågar,salta pinnar o popcorn man ville! Själva discot var ganska kul det var mest bara disco liksom. Tre tryckare o en limbo-omgång. Det höll på mellan halv sju till nio.

Ha en toppen lördag!(ska skriva om vad jag gör idag lite senare)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design