Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Prinsessa o namnlistor

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag har Victoria fött sitt barn! En liten prinsessa såg världen kl.04:30 ca. Nu väntar vi bara på att få veta namnet. Det krm de att berätta imorrn!!!På mellis diskuterade jag, Siri, Clara N,Clara W o Annika( fröken på mellis) om vad bebisen ska heta. Vi är alla överens om att hon INTE ska heta Lillemor elr Hildur. O alla utom Clara N tycker inte heller om Desirèe. Sedan satte vi oss(inte Annika men vi andra) o skrev listor på namn vi gillar o kanske en dag skulle kunna döpa våra barn till. Mina tjejnamn:
Juni,Elly,Maia & Siri
Mina killnamn:
Joel,Axel,Zimon & Leon
Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om namnen o kanske vilka ni gillar!
Pussar o Kramar!!!♥
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design