Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

R.I.P Whitney Houston

Skrivet:    ·  Allmänt
Som ni säkert vet så har Whitney "The voice" Houston dött i sitt hotellrum. Hon var så jävla duktig på att sjunga ju. Hennes låt:http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&ob=av2n I Will Always Love You är så kraftfull. Tänk att ha en sån röst asså!
Sitter o lyssnar på hennes fantastiska stämma just nu...

Vila i frid Whitney Houston!
 
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design