Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Saturday...

Skrivet:    ·  Allmänt
Tjolahopp, idag är det lördag. Jag vet att jag sagt det förut men shit vad tiden går fort! Det var ju liksom måndag igår elr? Jaja sitter just nu o hjälper lillsyrran m inslagning av presenter. Hon ska på kalas till kompis Ebba. Ska spela tennis m Frida i eftermiddag för jag är inte sjuk längre!!!!!!!!! (Fast jag är fortfarande lite snorig)

Ikväll ska jag o mamma laga tre rätters middag! Jag kan avslöja menyn för er:

Förrätt: HeartTurkey

Varmrätt: Pasta m. Lammfärs, aubergine o chilli

Efterrätt: Tarte tartini

Om ni undrar var t.ex HeartTurkey är så får ni hålla er tills typ imorrn då jag kmr att lägga upp bilder. O så är det mellofestivalen ikväll. Ranelid ska ju vara med ikväll, vi har haft en liten diskution här på morgonen om Ranelid. Kmr han att sjunga elr bara prata? Kmr han dansa kanske, äh jag vet inte det får jag se ikväll.
 Ha en toppen lördag!♥
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design