Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bakat igen! :)

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag har jag bakat igen! Vi var åtta st som bakade chokladmuffins hemma hos Tyra. De blev goda! O glasyren på var jättegod! Den smakade som den på kmm som jag Siri o Lovisa bakade(några inlägg neråt...) Fotade men bilderna blev asdåliga(världens sämsta mobilkamera!!!) så kmr inte att lägga upp de.
Har haft en bra dag i övrigt!

Puzzar o Kramar från mig! ^_^
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design