Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hos mormor o morfar-Igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag har åkt tåg till momor o morfar idag nu på morgonen. Tåget åkte 8:55 och var framme här typ 9:57. Fattar inte att det är nytt år ännu, nyårslöftet: Inte äta godis på ett halvår. Det sprack igår fast det låstas jag inte om...
Hoppas att ni hade det fantastiskt på nyår, jag var hemma o hade det toppen vakna fem i halv elva dan efter...

Hare gött! <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design