Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Cyklat till Söderbysjön

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag så cyklade alla som var på mellis till Söderbysjön för att bada. Alla hade med sig matsäck o vbadkläder samt pengar till glass om man ville. Jag hade med mig pastasallad o en mandarin, vi åkte typ vid elva och var där till tre kanske. Och jag badade!!!!!! Jag satte mig på botten så att hela kroppen täcktes av vattnet o så simmade jag samt typ skvätte vatten på To, H, CW o R. Det var kul men kallt! Efter det så gick vi o köpte glass, jag köpte en Magnum. Vi badade inte mer efter det men jag hade en toppen dag!!!

Puss o Kram!♥

Här kmr lite bilder:
Jag på skolavslutningen igår.
Min klädsel. Byxdress:
H&M  Tajts: H&M och Örhängen: Glitter

Samt glassen jag åt.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design