Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ett par skor o en ny väska

Skrivet:    ·  Allmänt
Tjalo, idag var jag Malte, mamma o pappa i globen(shopping stället) inne på stadium o handlade grejor till alla oss. Även till Märta men hon var hos sin kompis Ellen då. Jag fick en skit snygg ny väska, från björn Borg, som såg ut såhär:

Samt ett par vårskor som såg ut såhär:
Jätteglad!!!
Kl. halv tre ska jag till Hanna för att fixa efterrätt till ikväll, vi ska till de på middag. Vilket var typ två år sedan på riktigt!! De har nämligen bott i Texas i typ 1½ år och de har kommit tillbaka nu. Elr ja vi firade nyår m de så att nu o nu kanske man nt kan säga. Imorrn ska jag vara lekledare för min gamla lärares dotter Thea som fyller 6år så jag har ringt till grannen som är 6år o pratat lite m henne samt Fridisen(hennes storasyrra) Har gjort det här ngra gånger förut, är alltid lika spänd...

Ha en toppen lördag! Tjao!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design