Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första dagen efter lovet

Skrivet:    ·  Allmänt
Nu har lovet passerat i snabb fart. Gud vad sånt går fort, lov asså. Fast jag kmr att få ännu mer lov den här veckan för på torsdag eftermiddag åker min o en "kompisfamilj" till oss till DALARNA!!!(gesunda) O där ska vi åka skidor!!! Jag har tagigt bilder från sportlovet men jag orkar liksom nt läga upp de.
Idag hoppade vi hopprep på rasten, HOPPREP!! Då får jag vårkännsla så det spritter i kroppen.

Om ni vill ha tips på film kolla på: Dirty Dancing! Den är asbra!!!!

Kramar från mig!
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design