Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

´Kortis´

Skrivet:    ·  Allmänt
Detta blir ett väldigt kort inlägg för jag ska typ öva på provet nu!!! så att jag hinner nt skriva så mycket. Idag har jag o Clara W skrivit mer på vår bok "Liftkön" en gok som vi började med när vi varit i flottsbro(vilket var typ för två o en halv månader sen) jag gillar den boken o hoppas o tror att den kmr bli asbra i slutändan. Pratade i en o en halv timme idag o fortplantning....

Ha en super najs tisdag!!!
Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design