Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Min outfit idag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Kofta:Saint Tropez  Klänning: JC  Tajts: H&M
Fast när man ber ens mamma att ta bilden så blir det inte alltid som man tänkt sig...
"Du kan liksom kapa av här, så att mer av själva kläderna syns."
"Är det här en bra min? Nej jag bara skojade, va tog du kort?"

Ha en toppen kväll, själv ska jag kolla på finalen av SVERGIES MÄSTER KOCK!!!!
♡Ella♡
Skrivet: 2012-04-13,  kl. 16:27:08

Jag gillar din klädstil och skulle bli jätteglad om du lite oftare hade "Dagens outfit". Tack för en jättebra blogg! (Jag följer den varje dag!)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design