Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

AAAAA

Skrivet:    ·  Allmänt
Asså förlåt för att jag har lite minne guldfisk. Hur kunde jag glömma att vi tag den där andra jävla sprutan mot livmoderhalscancer idag. Det är superbra att man får den men fu** *** vad det gör ont asså. Men som tur är så går det över. Alla ni som ska ta sprutan tänk bara på en sak SLAPPNA AV!!!!!

Puss o Kram!♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design