Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Elevens val!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag hade vi elevens val, jag var med i gruppen "NO & Idrott" man har tre elevens val med gruppen man valt och det här var vår andra gång. Vi åkte till Karlbergs slott och körde hinderbanan bakom slottet. Det var så jävla kul asså. Tyvärr så är banan inte för allmänheten-längre så vi hann bara köra den en gång innan vakterna kom och sa att man inte fick köra banan...
De bestämde att banan inte var för allmänheten för typ en vecka sen elr ngt sånt men vi låtsades som att vi inte såg skyltarna som var uppsatta. Det står nämligen inte på deras hemsida att den inte är för allmänheten längre pga av skaderisken. Aja kul var det iaf. Här nedan hittar ni en video som någon annan har filmet när han gör banan:
http://www.youtube.com/watch?v=JNue9VmXy6w Den är ganska lång så om ni kollar på den, kolla inte på hela de gör samma saker!!!

Puss o Kram!
♡Ella♡
Skrivet: 2012-05-10,  kl. 17:13:45

Jag har varit där och det är ju jättekul!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design