Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mexico fest!

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår hade jag en jätterolig fest! Jag fick underbara presenter av alla tolv som kom. Det var: H, J, B, Ty, N, R, To, CW, S, CN, L o I. Jag hade jättekul och jag hoppas att ni som kom hade det oxå!!!
Här kmr lite bilder ifrån kvällen:
Min klädsel. Klänning: Monki Tajts: H&M Bolero: Lindex 
Såhär såg jag ut. Jag har flätat håret o sminkat mig med en mascara ifrån en Julia-tidning.
Här är bilder på presenterna:

Det är godis på första bilden är det godis o på andra är det två badbomber,en bok, pennor o ett halsband.


Ett läppglans(sköldisen),klubba,halsband o en plånbok. Nagellack,bok,halsband o örhängen. Boken som jag fått är del två i "Cirkeln" serien.
Här ser ni allting jag fick. Jag är superglad över alla presenter o typ allting var saker som jag värkligen ville ha!!! Jag hade en superfredag kväll. Hoppas ni hade det också!!! Ha en super bra lördag!

Puss o Kram!♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design