Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Prao

Skrivet:    ·  Allmänt
I onsdags så hade vi prao på min skola. Jag praoade på mammas jobb eventyr AB. Det var jättekul! Jag fick vara med på ett möte, hjälpa till med dekoration, vara med på en avtackning av en tjej, skriva upp events på en white board tavla, intervjua fyra st som jobbar på eventyr mm. Och efter praoen så var det repetition med enskedespelet som för övrigt har premiär idag(fredag) repetitionen höll på till halv elva(!) och då kom jag inte i säng förens klockan var över elva!!!! Det är mycket slit men oj vad kul det ska bli!!!!!

Puss o Kram!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design