Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Repetition hela veckan

Skrivet:    ·  Allmänt
PÅ FREDAG ÄR DET PREMIÄR FÖR ENSKEDE SPELETS "DET BLÅSER PÅ MÅNEN" HÄR NEDAN FINNS WEBBSIDAN DÄR NI KAN KÖPA BILJETTER TILL ÅRET PJÄS. TA TAG I NÄRMSTA VUXEN OCH SE TILL ATT DE KÖPER BILJETTER, FÖR DETTA VILL NI INTE MISSA!!! :D http://biljetter.enskedespelet.se/

Idag har vi repat hela dagen och vi kommer att köra igenom pjäsen hela veckan för på fredag är det ju premiär. Jag är så taggad och längtar sjukt mycket. Jag tipsar er alla som läser bloggen att gå och titta på denna pjäs!!!
Har för övrigt bakat rabarberpaj idag o skapat en ny kategori till bloggen. Nu framåt kvällen väntar "Mästarnas Mästare" och lite läsning ur Cirkeln.  

Puss o Kram!♥

Detta är en bild ifrån någon vecka sedan då jag gick runt och lade sånna här flyers i olika brevlådor. Det är så affischerna ser ut.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design