Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Underbara hörlurar!!!

Skrivet:    ·  Allmänt

När jag fyllde år för snart en vecka sen så fick ju jag hörlurar o när jag fick de var jag lite skeptisk jag menar vad ska jag göra med de liksom, ska jag ha de i skolan (NEJ!!!) Men nu när jag testede de för några dagar sen så blev jag helt fast. Så varje gång jag går in på datorn nu så kopplar jag in hörlurarna o lyssnar på musik.
Så tack underbara hörlurar för att ni finns!

Puss o Kram!♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design