Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bullmys

Skrivet:    ·  Allmänt

Idag när skolan var slut och regn/snö öste ner beslutade jag, Tove och Siri oss för att gå till G:a E bageri och fika och plugga lite.
Och efter det gick vi hem till Siri och pysslade och snackade! :)
Puss o Kram!♥

Jag Tove och Siri samt bullarna! ^_^
Jag och Siri delade på en bulle det är därför jag håller i en kniv...

 

 

 

 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design