Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jobbade nästan inget på träslöjden

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag på träslöjden typ dog jag av skratt, asså på riktigt. Jag, Clara N, Lovisa, Tuva och några av killarna jobbade typ inte ett dugg för att vi skrattade så mycket. Det förtsa jag skrattade åt var när Buster lyfte upp en nysågad metallbit som var rätt så varm och skrek jättehögt och bara någon sekund efter tog en annan kille i min klass upp den och rörde inte en min, och jag skrattar tydligen väldigt roligt så jag fick med mig restan av de i närheten.
Jag var troligt vis ganska trött...
Puss o Kram!♥
En gamal bild som jag redigerat lite. Bilden tog jag/Frida(vi fotade varandra) för ett tag sen. Fler bilder hittar ni här.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design