Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Jag skrattade tills jag grät

Skrivet:    ·  Allmänt
Iadg efter slöjden stod alla ute i snön(OMGash ngn mer än jag som är överlycklig över att det har kommit snö?) och undrade lite vad vi skulle göra. Efter ett tag började de flesta att gå hem så då gick jag, Clara N och Lovisa hem till Clara N och gjorde varm choklad med misslyckat skum, samt åt massa pepparkakor och bullar.
Efetr det gick vi upp på övervåningen och busringde till lite random personer som vi hittade på eniro. Jag skrattade så mycket att jag började gråta helt ärligt. Kommer aldrig att glömma! :)
Puss o Kram!♥
Har just nu bara en bild som jag tagigt ifrån Claras blogg. Jag hoppas att jag kan lägga upp andra sen. ^_^
 
♡Lovisa♡
Skrivet: 2012-12-01,  kl. 10:36:21 Blogg:  http://lovisassblogg.blogg.se

Haha var superkul!!! Har en till bild på min blogg du kan ta den. Kram!

Svar: Tack Lovisa!!! :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design