Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Malta-Dag 2

Skrivet:    ·  Allmänt
Andra dagen på Malta tillbringade vi till största delen inne i Maltas huvudstad Valletta.
Vi åkte över dit med båt och när vi kom fram åt vi glass på Maltas bästa glasställe innan vi gick iväg på en rund tur med en guide, hon visade oss en jättehäftig kyrka, när de sköt kanoner vid hamnen och en film i 5D. På kvällen åkte vi iväg tillsammans med de vi bodde hos till en gammal stad där vi åt mat på en jättemysig indisk resaturang.
♡lilla jag... hihi♡
Skrivet: 2012-11-04,  kl. 17:30:42

Hur kan en film vara 5D? Vilka efekter finns då?

Svar: Det var dels som en vanlig 3D film och så rörde sig även stolen, alltså den guppade och åkte fram och tillbaka t.ex och så stänkte det vatten och så kändes det som att en orm ringlade förbi ens fot.Det var de effekter som fanns, hoppas att det besvarade din fråga!
Kramar ifrån mig! :) <3
Tilda

♡Annie♡
Skrivet: 2012-11-05,  kl. 08:18:53

Jättefina bilder!

Svar: Tack Annie!!!
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design