Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

One Direction

Skrivet:    ·  Musik
Om ni aldrig hört någon av deras låtar så är det verkligen dags, de äger!!!!!
 
Live While We´re Young- Poppig och riktigt bra danslåt!!
Little Things- Älskar den här balladen, finaste ever!!!
What Makes You Beautiful- En av deras första låtar, en riktigt bra låt som sätter sig i huvudet.
 
Lite info om One Direction:
One Direction är ett brittiskt-irländskt pojkband som består av medlemmarna Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles och Louis Tomlinson. Gruppen bildades då medlemmarna alla sökte enskilt till den sjunde säsongen av TV-serien The X Factor där de kom på tredje plats i tävlingen. Efter The X Factorundertecknade gruppen ett skivkontrakt med SYCO Music.

One Directions debutsingel What Makes You Beautiful gavs ut den 11 september 2011. Den kom på första plats på den brittiska singellistan. De gav ut sin andra singel "Gotta Be You" den 13 november 2011följt av debutalbumet "Up All Night" den 21 november




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design