Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Familjen Addams

Skrivet:    ·  Allmänt
Igår var jag, mamma, pappa, malte och 11 av våra kompisar och tittade på teaterpjäsen Familjen Addams på Östgötateatern i norrköping. Den teatern var den bästa jag någonsin har sett! Den bjöd på mycket skratt men även cool akrobatik och roliga sånger. Jag rekomenderar värkligen den här pjäsen till alla ifrån typ sju-åtta år och uppåt!
Puss o Kram!♥
 
Här kommer det bilder ifrån dagen!
Innan vi åkte in till Norrköping åkte vi ut till våra kusiner för att lämna av Märta där, och precis innan vi var tvunga att åka till restaurangen där vi skulle möta upp alla andra vaknade vår yngsta kusin Elsie. Är hon inte så söt att man dör??? ♥
Restaurangen vi åt på hette Pappa Grappa och där åt jag en pizza som hette "Salamino"
Såhär ser teatern ut!
Här ser ni lite av hur teatern såg ut innuti, ja och så ser ni ganska mycket av mig oxå! ^_^
Såhär ser min morbroro ut som Onkel Fester ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design