Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hem till kompisar

Skrivet:    ·  Allmänt
Om typ 40min ska vi åka till våra kompisar Hanna (1år äldre än mig) och Adam (lika gammal som Malte) för att äta middag med de, och Ida och Alvas familj ska dit de med så jag tor att det kommer bli superkul!!
 
Idag har jag inte gjort så mkt mer än varit en snabb sväng på globen för att Märta skulle att köpa en present till sin kompis som ska ha kalas imorgon och så har jag målat naglarna efter mycket om och men... :)
Hoppas ni får en mysig lördag!
Puss o Kram!♥
Mina vackra naglar ^_^
Det var dessa nagellack jag använde...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design