Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Iväg till kompisar

Skrivet:    ·  Allmänt
Ikväll helark åka till våra kompisar som bor i Märsta och äta middag med de typ.Mamman i den familjen och min mamma är bästa kompisar och har känt varandra sen de var unga, deras yngsta son Julian och Malte är oxå bästisar, de har en son till också som är typ femton, förut brukade jag och han vara tillsammans när vi träffades men han bor typ ihop med sin mobil så jag är med deras hund istället...
Idag har jag och mamma köpt en ny vinterjacka till mig som är supersnygg, bild på den kommer imorgon!
Puss o Kram!♥
 Bild ifrån idag när jag och mamma var på en långpromenad ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design